Pages

Tuesday, December 27, 2011

luahan perasaan

hari ni aku nak pesong sikit pasal topik blog aku ni. hari ni terbuka plak hati aku nak jiwang2. aku nak share sikit dengan pembace2 blog aku pasal kisah cinte aku.

zaman aku mude2 dulu, aku penah la kapel dengan beberape orang awek yang agak hot. aku suke karakter diorang yang pendiam. yang pertame amira name die. orangnye comel2,baik je aku tengok. die la awek aku yang pertame. mase tu umur aku 16 tahun. form 4 la maknenye. budak ni pendiam. kapel punye kapel dalam diam die kapel dengan kawan baik aku.

awek aku yang ke 2 plak name die azmira. aku kapel dengan die mase umur aku 17 tahun. umur azmira mase tu 15 tahun, 2 tahun mude daripade aku. kalau si amira tadi die mude 15 hari dengan aku. sambung balik cter pasal si azmira ni, budak ni baik je aku tengok. yang menariknye kat si azmira ni, die kembar 4 dan die sorang perempuan. si azmira ni pon pendiam gak orangnye. lepas je die habis PMR die cakap kat aku dalam mase 2 tahun, sebelum die habis SPM die x nak kapel. sebab aku sayang kat die, aku tunggu lah die. die cakap ekaun facebook die, dye matikan. nak fokus kat study katenye. padahal aku yang kene block. dah dalam setahun, kantoi kat facebook kawan aku yang die dah ade pakwe lain. sie2 je aku tunggu kau.korang suke sangat buat ape2 dalam diam kan?

p/s : kalau name kau mira dan kau ni pendiam, aku tak minat. dan, kalau si amira dengan azmira bace blog ni, komen2 lah sikit. dah lame korang tak contact aku. kalau nak mengharap aku yang contact korang, memang tak korang nak layan.

0 comments:

Post a Comment